Životní zkušenost našeho klienta.
Musel jsem napsat tento článek, který je ze života, teď už jednoho z našich klientů. Po dlouhých útrapách s konkurenčním výrobcem, kterého klient toleroval cca 7 měsíců než zakázku ukončili (má můj obdiv), jsem byl přizván k posouzení realizace.
Obdivuji klienta za trpělivost, se kterou tuto realizaci snášel. Po shlédnutí odvedené práce, a vyslechnutí celého příběhu, jsem se nestačil divit.
Například prasklá horní obložka ve spoji (dle mého názoru způsobená nešetrným zacházením při montáži).
Tento plastový trn u posuvných parallelních dveří do pouzdra, který slouží ke správnému vedení posuvných dveří, vypovídá o lidové tvořivosti. Jelikož každý výrobce stavebních pouzder dodává tento trn v originální sadě ke každému pouzdru, myslím, že není zapotřebí ho vyrábět na koleně, jak v tomto případě.
Zde tentokrát u jednokřídlých posuvných dveří do pouzdra. Opět krásná ukázka tvořivosti řemeslníků a nepochopitelně vlastnoručně vyrobený vodící trn.
Špatně nastříkaná povrchová úprava dveří a zárubní, nerovnosti namontovaných zárubní, a tak bych mohl pokračovat dále a dále.
Na žádost klienta, jsme na posuvné dveře do pouzdra dodatečně zafrézovali misky, které, dle slov řemeslníků osadit nejdou.
Závěr si udělejte každý svůj. Sám klient mi učinil sebedoznání, že se nechal zlákat nízkou cenou. Myslím, že k tomuto doznání si každý musí dojít sám, tak jako já osobně již několikrát.
Také máte podobnou zkušenost? Napište mi Váš příběh. Ten nejlepší bude odměněn dárkem.
Budu se těšit. S pozdravem Igor Bedřich.